2012. február 26., vasárnap

Csodaszép szőrme boleró! Most óriási AKCIÓÓ!!! - Jelenlegi ára: 4 990 Ft


Gyönyörűszép szőrme boleró MOST hihetetlen áron!!!
- újszerű, hibátlan, csodaszép!
- viselhető kis kabátkaként vagy boleróként egyaránt
- méretei alapján: L/XL
- hossza: 46 cm
- vállbőség: 40-44 cm
- mellbőség: 55 cm (kapocs nélküli, ezért szétnyitva ennél szélesebb is lehet, én a két oldalt egymáshoz összefogva hónalj alatt a legszélesebb ponton mértem)
- Ilyen áron ilyen különleges darabot ritkán talál az ember!! Én kifogytam belőle, ezért adom csak el, pedig alig használtam...
A választható postaköltséget a Szállítási és garanciális feltételek rovatban mindig feltüntetem!
Személyes átvételre Budapesten, a Széll Kálmán téren és a Móricz Zsigmond Körtéren van lehetőség!
sablonom adolf666 készitette



Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Az aukció vége: 2012-03-14 21:45
. Csodaszép szőrme boleró! Most óriási AKCIÓÓ!!! - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése