2011. december 20., kedd

Redial Pink metál fényű dzseki, címkével - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

REDIAL PINK METÁL FÉNYŰ DZSEKI
Fekete passzéval, hátán varrott dísszel, címkével.
Nagyon mutatós, különleges hatása van!
Egyszer volt rajtam, egy buliban, akkor nagyon dicsérték.
Eladás oka: nem járok sokat szórakozni, és nem tudom hova felvenni.
A termék eredeti ára (amennyiért én vettem):
13. 500 Ft!
Újként még mindig ennyiért kapható.
Sőt! Egyik webáruházban 16. 000-ért láttam.
A képen szereplő pink dzseki pontosan úgy néz ki mint az enyém.
Ezüst változatát azért töltöttem fel, hogy meg tudjátok nézni a hátán lévő mintát és feliratot is.



Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Az aukció vége: 2011-12-06 14:18
. Redial Pink metál fényű dzseki, címkével - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése