2011. december 27., kedd

Szuper nőcis csomag cipővel, táskával 40-42-es - Jelenlegi ára: 4 200 Ft

Nagyon szép nőcis csomag. Mindegyik külön külön is szép állapotú és egymással szuper jól kombinálható. A csomag tartalma:
- Mark&Spencer bő fazonú ing. Hosszú ujjú, végig gombos, csinos darab. Mérete 42-es. Hossza 64 cm, mellbőség 58 cm, ujjhossz nyaktól mérve 74 cm.
- New Look hófehér nadrág. Magasított derekú, rejtett gombolással, lábszárán visszahajtott. Én a blúzzal és a csizmával együtt hordtam, mert bokáig ér, nem teljesen hosszú. Mérete 40-es. Hossza 86 cm, belső hossz 65 cm, derék 42 cm, csípő 54 cm.
- Wallis Petite kardigán. Keresztbe kötős, így igazából a méretet is lehet állítani. Ez is hibátlan szép darab. Hossza 74 cm, mellbőséget nem írok, mert az attól függ, mennyire szorosan kötöd be. Beleírt méret UK14, vagyis 42-es.
- 90D hófehér pamut és szatén anyagú melltartó. Soha nem hordtam, csak megvettem. Hátul három fokozatban állítható, elején szép virág mintás, enyhén szivacsos, nagyon jól tart.
- Fiorelli gyönyörűséges szőrös táska. Fekete színű, oldalán bársony, elején és hátulján szőrös, de nagyon. Rózsaszín csatos, nagyon szép darab. Csak ennek az ára volt 4. 500, - Ft, és egyetlenegyszer viseltem.
- Végül egy fekete bokacsizma, szintén kétszer hordott, tehát hibátlan állapotú. Belül enyhén bélelt, oldalán csatos, másik oldalán cipzáras. Nem túl magas, de nem is lapos. Mérete 40-es, belső talphossz 25 cm, ez nem biztos, mert nem bírom jól lemérni, de tényleges 40-es, mert az én lábam is az. Sarok magassága 6, 5 cm.
A ruhák hibátlanok, mind saját volt, nem bálásak és nem turkálósak.
Személyesen a XVI. kerületben tudom átadni.


Jelenlegi ára: 4 200 Ft

Az aukció vége: 2011-12-19 15:59
. Szuper nőcis csomag cipővel, táskával 40-42-es - Jelenlegi ára: 4 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése